Ofte stillede spørgsmål

FAQ: Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål til Doglover.dk.

Hvad koster fragten?

Fragten er gratis når du køber for 499 eller mere sendt til pakkeshop. Her kan du se de andre fragtmuligheder og priser.

Kan jeg fortryde mit køb?

Ja, du har 30 dages returret. Du kan læse mere om det her

Hvordan sender jeg en vare retur?

Du sender varen med track and trace sammen med faktura eller returseddel, som du kan finde her

Hvad er track and trace?

Track and trace er når en pakke kan spores med et sporingnummer fra f.eks. PostNord eller GLS. Det er vigtigt, for den som afsender pakken, har ansvaret for den indtil den er fremme.

Har I gratis retur?

Du skal selv betale fragten for varer, der returneres/ombyttes. Vi har gjort det enkelt at returnere - læs om det her

Er det sikkert at betale?

Ja! Det foregår via en krypteret forbindelse, og ingen kan se dine kort data.

Hvor hurtigt leverer I?

Hurtigt! Vi afsender samme hverdag som vi får ordren, når ordren er modtaget inden kl. 14. Ordrer modtaget i weekenden og på helligdage afsendes mandag/først kommende hverdag. Typisk er varen allerede fremme dagen efter, også om lørdagen ved levering til en pakkeshop.

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med de gængse kreditkort samt dankort, MobilePay, ViaBill og PayPal.

Hvornår trækkes pengene?

Vi hæver først pengene når varen er afsendt.

Kan jeg følge min ordre?

Ja, du får en mail med tracking nummeret når vi har afsendt din ordre, så du altid kan spore pakken. Har du en konto hos os kan du også logge ind, og se "status" på din ordre, om den for eksempel er "Under forberedelse" eller "Afsendt".

Sender I til udlandet?

Ja, vi sender tit til f.eks. Grønland, men også til en lang række andre lande i EU og uden for EU.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan sende EN E-MAIL eller ringe til kundeservice på (+45) 60 70 70 16