LEVERINGSBETINGELSER

Vi bestræber os på at alle ordrer bestilt inden kl. 13.00 sendes samme hverdag. Ordrer bestilt efter kl. 13.00 sendes den efterfølgende hverdag. Vi informerer om det, hvis der i forbindelse med ferie kan påregnes længere leveringstid.

FRAGTPRISER
VED ORDRER TILPAKKESHOP: FRA 0-200 KR. 59,- | FRA 200-499 KR. 39,- | OVER 499 GRATIS.

VED ORDRER TIL HJEMMEADRESSE: FRA 0-200 KR. 69,- | FRA 200-499 KR. 49,- | OVER 499 KR. 39,-. Alle varer sendes som forsikret pakkepost.

Vi sender til flg. lande: Danmark, Grønland, Island, Færøerne, Sverige - kontakt os hvis du ønsker sendt til et andet land.

RETURNERING

Returnering er enkel når du følger denne vejledning:

1) Brug dokumentet fra plastiklommen uden på pakken som følgebrev,
2) Pak varen ind i den emballage du modtog den i, og
3) Gå til pakkeshoppen.

Læs detaljerne herunder:

Du har 30 dages fortrydelsesret.

1) Følgebrev/returseddel.

Uden på pakken du modtog, sidder et dokument i en plastiklomme. Dette dokument indeholder alle de oplysninger vi behøver, for at kunne refundere dine varer. Derfor er det enkleste at du vedlægger dette i din returpakke - det kan ikke bruges som porto, men vedlægges inde i pakken. Har du købt flere varer, så afkryds dem du sender retur.
Har du mistet dette dokument, så kan du i stedet vedlægge fakturaen, som du modtog i en mail med emnet “Afsendt” - søg evt. efter den i din mailboks.

2) Emballage og returvarens stand.

Genbrug gerne den emballage du modtog varerne i, eller anden forsvarlig emballage, som beskytter varerne - det er nemlig dit ansvar at varerne når hele frem til os. Husk også at folde tøj pænt.
Returvaren skal selvfølgelig være ubrugt med hængemærker på/i original emballage, lige som du heller ikke må klistre pakkelabels direkte på varens emballage (f.eks. skoæsker).
BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  •  · Du reelt har taget varen i brug,
  •  · Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  •  · Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  •  · Du har fjernet etiketter, hængemærker, prismærker, infoskilte m.m.
  •  · Manglende eller ødelagt emballage
  •  · Varen f.eks. er fyldt med hundehår, lugter af tobaksrøg, mados eller lign.

3) Returporto.

Du skal selv betale returporto, og du kan sende med hvem du ønsker, bare pakken bliver leveret på vores adresse (ikke i pakkeshop). Du skal sende pakken med sporing (ikke frimærker), for du har nemlig ansvaret for den til den ankommer hos os.

Vi har gjort det nemt, for hvis du ønsker kan du købe en retur pakkelabel hos GLS igennem vores returportal - det koster 45 kr., som vi modregner i tilbagebetalingen:

 KØB RETURFRAGT HER 

Har du ikke en printer, viser du i stedet den tilsendte QR-kode i pakkeshoppen, så printer de pakkelabelen for dig.

4) Refundering.

Så snart varen er modtaget hos os refunderer vi beløbet til samme betalingsmiddel, som der blev brugt ved købet. Typisk er pengene på din konto dagen efter vi refunderede varen. I travle perioder kan der gå op til 2 dage før vi behandler refunderingen.

Ønskes varen byttet til en anden størrelse eller farve, så bestiller du blot en ny i webshoppen.

På den måde undgås misforståelser, du får hurtig levering, og du er sikker på at varen ikke bliver solgt til anden side.

Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du kontakte kundeservice, så vi sammen kan finde en god løsning: Tlf. 60707016 eller mail@doglover.dk.

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Doglover.dk

Lindenæsvej 20

8300 Odder

E-mail: mail@doglover.dk