LEVERINGSBETINGELSER


Vi bestræber os på at alle ordrer bestilt inden kl. 14.00 sendes samme hverdag. Ordrer bestilt efter kl. 14.00 sendes den efterfølgende hverdag. Vi informerer om det, hvis der i forbindelse med ferie kan påregnes længere leveringstid.

  • FRAGT
  • FRAGT V. ORDRER OVER 499,- UNDER 499,-
    TIL PAKKESHOP GRATIS KR. 29,-
    MED OMDELING KR. 29,- KR. 49,-


FRAGTFRI LEVERING TIL PAKKESHOP I DANMARK
Vi leverer alle køb over kr. 499 til nærmeste post-butik fragtfrit i Danmark.
Ordrer under kr. 499 pålægges et gebyr på kr. 29. MED OMDELING: Alle ordrer leveret med omdeling pålægges yderligere et gebyr på kr. 29.

Alle varer sendes som forsikret pakkepost med PostNord.
DogLover.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord.

FORSENDELSE TIL UDLANDET


Grønland, Færøerne, Island, Schweiz:
DKK 300,- Fragtfrit ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-7 hverdage. OBS! Ingen returret! Vi trækker automatisk den danske moms fra når du bestiller. Du skal være opmærksom på at der pålægges lokal moms + evt. toldgebyr, når du afhenter pakken i dit land. Denne udgift foregår mellem dig som kunde og de lokale toldmyndigheder og ikke med holidaymode.dk.
EU:
DKK 100,- Fragtfrit ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-21 hverdage. (Kontakt os hvis dit land ikke fremgår).
Sverige:
DKK 75,- (SEK 99,75) Fragtfrit ved køb over DKK 1.000,- (SEK 1330,-) Leveringstid: 2-3 hverdage. 

Vi sender til flg. lande: Danmark, Grønland, Island, Færøerne, Sverige, Tyskland, Holland, Belgien, Schweiz, Østrig, Italien, Frankrig og England (U.K.) - kontakt os hvis du ønsker sendt til et andet land.


RETURNERING

HENT RETURSEDDEL HER

FORTRYDELSE  


Er farven ikke den rette, eller er størrelsen forkert? Du har 30 dages fortrydelsesret på dit køb fra den dag varen/varerne er modtaget eller anmeldt til modtagelse. Der er ingen returret til lande uden for EU. Returnér varen til os i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker, etiketter osv.), anvend retursedlen og vi refunderer pengene til dig. Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du udfylde retursedlen med det korrekte ordre-ID, og sende os varen inden for 30 dage efter modtagelsen i væsentlig samme stand og mængde (med hængemærker, etiketter osv.). Så snart vi har modtaget din returvare, refunderer vi beløbet. Du har ikke mulighed for at fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen. Hvis du gør dette og varen bliver returneret til os, refunderer vi beløbet på varen fratrukket kr. 100 til dækning af vores fragtomkostninger, emballage og arbejdstid. Bemærk: Vi tager os kun af returvarer, som du har købt gennem DogLover.dk. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende, og vi afhenter ikke i nærmeste pakkeshop. Vi anbefaler at du benytter postvæsenet, som forsikrer varens værdi. Send returvaren som "pakke", og husk at få en kvittering med tracking-nummeret, for du har ansvaret for varen, til den ankommer til vores adresse: Lindenæsvej 20, 8300 Odder. Du kan købe returfragt og pakkelabels hos os i samarbejde med Pakkelabels.dk/Shipmondo.com:

KØB RETURFRAGT HER


BEMÆRK: 
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
     - du reelt har taget varen i brug,
     - den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
     - den lugter af tobaksrøg eller lign.,
     - den er fyldt med hundehår,
     - du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
     - du har fjernet etiketter, hængemærker, prismærker, infoskilte m.m.
     - manglende eller ødelagt emballage


REKLAMATION


Jf. lovgivning har du reklamationsret i 2 år (mulighed for reparation, ombytning eller pengene tilbage). Hvis du ønsker at gøre brug af denne ret, så kontakt os på mail@DogLover.dk. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten,  skal du udfylde returformularen og sende varen til os - se under FORTRYDELSE.
I forbindelse med reklamation så kontakt venligst kundeservice på mail@DogLover.dk eller på SMS/tlf. 60707016. Kundeservice vil hjælpe dig med behandling af reklamationen, så du kommer igennem processen hurtigst muligt.
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.
Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger;
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 250 kr. for undersøgelse af varen.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt track and trace nummer.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.